محصولات

اکسس یک نرم افزار تحت وب می باشد که در سه سطح مختلف برای سازمان ها،پذیرندگان و یوزر نهایی با ظاهر مشابه ولی امکانات متفاوت طراحی شده است.

  • سطح اول ویژه سازمان ها، و صاحبین برندها برای مدیریت بازاریابی می باشد که با استفاده از آن می توانند استراتژی و برنامه ریزی فروش مد نظر را تعیین نمایند.

برای مدیریت بازاریابی، از انواع پلن های مارکتینگ استفاده می شود. برای جذب مشتری از بازاریابی شبکه ای، و برای شناخت رفتار مشتری از بازاریابی عصبی، برای وفادارسازی و دائمی شدن مشتریان از بازاریابی محتوا و برای تحقق فروش بیشتر از بازاریابی ربایشی استفاده می شود.

سطح دوم ویژه فروشگاه ها و برای توسعه کسب و کار می باشد به این معنی که سه هدف جذب، وفادارسازی و ترغیب به خرید بیشتر مشتریان توسط اکسس دنبال می شود.

جذب مشتری: کاربران شبکه اکسس از طریق app، پذیرندگان طرف قرارداد و ارائه کننده تخفیف را مشاهده می کنند. (البته فروشگاه های هم صنف پذیرنده به مشتریان او نمایش داده نمی شود) مراجعه کنندگان پس از مشاهده محل فروشگاه بر روی نقشه، درصد تخفیف ارائه شده و کاتالوگ پذیرندگان،  فروشگاه مدنظر را انتخاب و اقدام به خرید می کنند. در اینصورت پذیرندگان طرف قرارداد بدون صرف هزینه بازاریابی و تبلیغات موفق به جذب مشتری های جدید می شوند. وفادارسازی مشتری: برای تبدیل مشتریان به همراهان دائمی و با استفاده از دو مفهوم اعتبار و امتیاز می توان پلن های متنوعی برای تخفیف دهی و امتیازدهی طراحی کرد. مثلا درصدی از خرید مشتری بعنوان تخفیف در خرید بعدی در نظر گرفته شود. همچنین برای ایجاد جذابیت در جلب مشارکت مشتریان می توان در ازای همراهی مشتریان به آنها امتیاز اعطاء کرد و با برگزاری قرعه کشی از آنها تقدیر نمود. ترغیب مشتریان به خرید بیشتر: با استفاده از ابزار اکسس می توان رفتار مشتریان را تحلیل و با تشویق از طریق تخفیف دهی و امتیازدهی در ازای خرید بیشتر به مشتریان، آنها را به انجام خرید در آینده ترغیب نمود.

  • در سطح سوم مشتریان بوسیله اپلیکیشن وارد یک شبکه تخفیف هوشمند می شوند که در همه جا، همه وقت، برای همه چیز و همه کس قابل استفاده است. بوسیله ابزار هوش مصنوعی با در میان گذاشتن علایق و سلایق خود و شرکت در نظرسنجی ها، پذیرندگان را در ارائه مناسب تر کالا و خدمات یاری می کنند.